Dokonywanie rezerwacji

Zmiana i anulowanie rezerwacji

Gwarancja

Płatność

Podróż

Dokonywanie rezerwacji

Czy istnieje możliwość telefonicznego dokonania rezerwacji?

Tak, pokój w każdym z hoteli dostępnych na stronie można zarezerwować telefonicznie. Nasi konsultanci udzielą niezbędnej pomocy w wyborze hotelu i procesie rezerwacji.

Czy mogę dodać specjalną prośbę lub preferencje dotyczące pokoju, np.: połączone pokoje, rodzaj łóżka, możliwość wcześniejszego zameldowania się w hotelu, spokojny pokój, parking, pokój dla niepalących itp.?

Dostępne udogodnienia i opisy wszystkich pokoi a także ich typy znajdują się na stronie każdego hotelu. W przypadku innych specjalnych wymagań możesz je dodać podczas dokonywania rezerwacji lub skontaktować się telefonicznie z naszą Infolinią. Pamiętaj, że nie możemy zagwarantować realizacji dodanych próśb lub preferencji (jest to zależne od możliwości hotelu). Niektóre prośby lub preferencje (np.: parking) mogą być dodatkowo płatne.

Czy mogę zarezerwować więcej niż jeden pokój jednocześnie?

W trakcie jednego procesu rezerwacji nie ma możliwości zarezerwowania kilku pokoi. Aby zarezerwować kolejny pokój dokonaj kolejnej rezerwacji.

W jaki sposób zarezerwować pokój przystosowany dla osób niepełnosprawnych?

Aby zapoznać się ewentualnymi udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych, należy zapoznać się z opisem obiektu lub skontaktować się bezpośrednio z hotelem.

Nie możemy zagwarantować dostępności pokoju zawierającego żądane wyposażenie.

Skąd będę wiedzieć, że dokonana przeze mnie rezerwacja została potwierdzona?

Po dokonaniu rezerwacji i jej opłaceniu otrzymasz potwierdzenie w wiadomości e-mail. Potwierdzenie powinno dotrzeć do Ciebie w ciągu 15 minut. Jednak czasem zajmuje to nawet kilka godzin. Jeśli potwierdzenie nie dotarło do Ciebie, sprawdź folder zawierający spam. Może być konieczne dodanie adresu e-mail do listy "dozwolonych" nadawców, aby w przyszłości otrzymywać wiadomości zawierające potwierdzenie oraz informacje o dokonanych rezerwacjach.

Czy można dokonać rezerwacji w imieniu innej osoby?

Tak. Taką rezerwację można zrobić online. Wystarczy podczas rezerwacji wpisać nazwisko gościa oraz jego numer telefonu dostępny podczas podróży. Aby gość otrzymał potwierdzenie w wiadomości e-mail, konieczne jest także podanie jego adresu e-mail.

Mam wybrany hotel, w którym chcę zarezerwować pokój, jednak nie jest on wyświetlony w wynikach wyszukiwania. Czym to jest spowodowane?

Powodów takiej sytuacji może być kilka.

  • Jeśli w wybranym okresie w hotelu nie ma wolnych pokoi, nie jest on wyświetlany w wynikach wyszukiwania.
  • Jeśli podczas wyszukiwania zastosowano filtry, istnieje prawdopodobieństwo, że wybrany hotel nie został wyświetlony, ponieważ nie pasuje do wyników wyszukiwania.
  • Możliwe jest także, że wybrany obiekt jest niedostępny w naszej bazie.

Aby wyszukać konkretny hotel, należy wpisać jego nazwę w polu wyszukiwania hoteli. Jeśli nie możesz wyszukać wybranego hotelu skontaktuj się z naszą Infolinią, konsultanci pomogą Ci go wyszukać bądź zaproponują alternatywny.

Chcę zabrać w podróż zwierzę domowe. Czy jest to możliwe?

W różnych hotelach obowiązują różne zasady dotyczące przyjmowania zwierząt. Jeśli w wybranym przez Ciebie hotelu znajduje się informacja o tym, że dany hotel akceptuje zwierzęta domowe, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Czy podana cena za pokój to cena za osobę czy za dobę?

O ile nie podano inaczej, każda cena jest ceną jednego noclegu w danym pokoju. NIEKTÓRE CENY MOGĄ WYMAGAĆ SPECJALNEJ IDENTYFIKACJI. Podatki i opłaty nie zostały zawarte, o ile nie określono tego inaczej w szczegółowych Zasadach dotyczących cen. Dodatkowe osoby, dzieci, łóżka wysuwane/łóżeczka dla dzieci oraz nieprzewidziane okoliczności mogą podlegać dodatkowym opłatom.

Czy śniadanie jest wliczone w cenę?

Wiele hoteli oferuje śniadanie. W zależności od warunków rezerwacji śniadanie może być wliczone w cenę pokoju bądź dodatkowo płatne. Cena śniadania podawana jest oddzielnie i obowiązuje za jedną osobę i jeden nocleg.

Czy w hotelu dostępne są dostawki/łóżeczka dziecinne?

Większość hoteli oferuje możliwość dostawki lub łóżeczka dziecięcego (ich dostępność oraz wysokość opłaty najczęściej będzie podana w opisie hotelu). Niektóre obiekty mogą zawierać ograniczenia, co do typu pokoju pozwalającego na użycie tego typu łóżek. Łóżeczko dziecięce w zależności od hotelu można zarezerwować lub dodać w formie prośby do hotelu. Jeśli specjalne prośby są akceptowane, na formularzu rezerwacji pojawi się miejsce, aby je wpisać takie i przekazać do hotelu bądź obiektu.

Czy dane dotyczące daty odnoszą się do strefy czasowej klienta czy do lokalnego czasu właściwego dla hotelu?

Dane dotyczące podróży i czasu odnoszą się zawsze do czasu lokalnego właściwego dla hotelu w docelowym miejscu podróży. Jeśli rezerwujesz hotel np. w Tokio od 12. do 13. maja, oznacza to, że hotel zostanie zarezerwowany od 12. maja w Tokio, a nie np. w Warszawie. Takie same zasady dotyczą dat (terminów) anulacji.

Mam problem z dokonaniem rezerwacji w trybie online. Jak go rozwiązać?

Skontaktuj się z nami, korzystając z danych kontaktowych podanych na stronie.

Nie dotarła do mnie wiadomość e-mail zawierająca potwierdzenie dokonania rezerwacji. Co mam zrobić?

Zazwyczaj potwierdzenia są wysyłane w ciągu 15 minut od momentu dokonania rezerwacji. Jednak czasami czas oczekiwania na potwierdzenie wydłuża się do kilku godzin. Może być konieczne dodanie adresu e-mail do listy "dozwolonych" nadawców, aby w przyszłości otrzymywać wiadomości zawierające potwierdzenie oraz informacje o dokonanych rezerwacjach. Jeśli w dalszym ciągu nie dotarło do Ciebie potwierdzenie skontaktuj się z naszą Infolinią.

W jaki sposób mogę zadać pytanie dotyczące dokonanej już rezerwacji?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomości e-mail.

Zmiana i anulowanie rezerwacji

W jaki sposób anulować rezerwację online?

Aby anulować rezerwację, skontaktuj się z naszą Infolinią.

W jaki sposób mogę zmienić dokonaną rezerwację?

Najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie. Konsultanci pomogą Ci w znalezieniu alternatywnego rodzaju pokoju, daty lub hotelu.

Anulowałem/anulowałam rezerwację. Kiedy zostaną mi zwrócone pieniądze?

Zwrotu pieniędzy dokonamy bezpośrednio po anulowaniu rezerwacji. Wpłata powinna zostać zaksięgowana w ciągu maksymalnie 30 dni od anulowania rezerwacji lub w następnym cyklu rozliczeniowym. W przeciwnym wypadku skontaktuj się z naszą Infolinią.

Czy w przypadku zmiany rezerwacji zostanie mi naliczona taka sama stawka?

Stawki i dostępność ulegają zmianie, w związku z czym, stawka naliczona po zmianie rezerwacji może być inna.

Jakie są zasady dotyczące anulowania rezerwacji?

W każdym hotelu obowiązują inne zasady dotyczące zmiany i anulowania rezerwacji, o czym informujemy podróżnych. Zasady obowiązujące w każdym obiekcie można znaleźć na stronie obiektu. Po wprowadzeniu zakresu dat na karcie "Opis" danego obiektu można wyświetlić wspomniane zasady. Zasady obowiązujące podczas zmiany i anulowania rezerwacji można także przeczytać podczas dokonywania rezerwacji oraz w wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie rezerwacji.

Dokładamy starań, aby oferowane przez nas stawki były konkurencyjne, dlatego w przypadku części rezerwacji nie ma możliwości zwrotu uiszczonych opłat. W przypadku dokonania bezzwrotnej rezerwacji, a następnie jej anulowania uiszczona opłata nie podlega zwrotowi.

Jeśli konieczne jest wprowadzenie zmian po dokonaniu rezerwacji, należy zapoznać się z obowiązującymi w hotelu zasadami dotyczącymi zmian i anulowania rezerwacji. Zasady te znajdują się w wiadomości e-mail z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.

Czy w przypadku późnego przybycia do hotelu lub niedotrzymania rezerwacji zostanie naliczona stawka za pobyt w tym dniu?

Może zostać naliczona opłata karna. Jest to uzależnione od zasad obowiązujących w hotelu. Najlepiej sprawdzić zasady dotyczące anulowania rezerwacji i późnego przybycia do hotelu obowiązujące w obiekcie. Uwaga: jeśli pracownicy hotelu nie zostaną powiadomieni o planowanym późnym przybyciu do hotelu, rezerwacja może zostać anulowana.

Gwarancja

Gdzie mogę znaleźć obowiązujące w hotelu zasady dotyczące zmiany i anulowania rezerwacji po dokonaniu rezerwacji?

Wspomniane zasady można znaleźć w wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie dokonania rezerwacji. Znajdują się one w dolnej części strony.

Płatność

Jak uzyskać potwierdzenie rezerwacji?

Wiadomość e-mail przesłana po dokonaniu rezerwacji jest jednocześnie potwierdzeniem. Należy je zabrać ze sobą i okazać w hotelu.

Czy informacje dotyczące mojej karty kredytowej są bezpieczne?

Kwestię bezpieczeństwa informacji dotyczących Twojej karty kredytowej traktujemy bardzo poważnie. W przypadku podejrzenia dokonania nieautoryzowanej transakcji kartą płatniczą w naszej firmie, należy natychmiast skontaktować się z wystawcą karty płatniczej, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat transakcji. Więcej informacji zawierają . Zasady zachowania Zasady zachowania prywatności danych.

Jakie karty płatnicze są akceptowane w Waszej firmie?

Akceptujemy karty płatnicze MasterCard, Visa, Diners Club.

Kiedy z mojego konta zostanie pobrana kwota należna za rezerwację pokoju hotelowego?

Płatność za rezerwację pokoju zostanie pobrana z konta automatycznie po dokonaniu rezerwacji.

Czy moja karta płatnicza zostanie obciążona, jeśli zapomnę anulować rezerwację lub jeśli nie zamelduję się w hotelu?

Jeśli rezerwacja nie zostanie anulowana w określonym terminie, mogą zostać pobrane opłaty za zmianę lub anulowanie rezerwacji naliczane w niektórych hotelach. W każdym hotelu obowiązują inne zasady dotyczące anulowania rezerwacji, dlatego należy dokładnie przeczytać zasady określone w wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie dokonania rezerwacji lub przed dokonaniem rezerwacji na stronie opisu hotelu.

Czy po dokonaniu rezerwacji otrzymam fakturę po zarezerwowaniu hotelu?

Nasz Serwis nie może wystawiać faktur, ale potwierdzenie rezerwacji służy również jako dowód zapłaty.

Podróż

Jakie dokumenty muszę przedstawić podczas przekraczania granicy?

Aby przekroczyć Granicę Państwa Obywatele RP przy wyjeździe poza terytorium Unii Europejskiej do muszą posiadać ważny paszport (w większości przypadków ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) oraz w niektórych przypadkach wizę i obowiązkowe szczepienia. Od Obywateli RP na terenie Unii Europejskiej wymagane są ważne paszporty lub dowody osobiste (dotyczy to także dzieci oraz niemowląt). Aktualne informacje na temat wymaganych dokumentów znajdują się na stronie www.msz.gov.pl lub na oficjalnych stronach rządowych i ambasad danego kraju. Obcokrajowcy proszeni są o sprawdzenie przepisów paszportowych/wizowych we właściwej sobie Ambasadzie.

Dzieci, które dotychczas przekraczały granice na podstawie wpisu w paszporcie rodzica, od 26 czerwca 2012r. muszą posiadać własny dokument podróży.

Każda osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do sprawdzenia aktualnych przepisów celno-paszportowych w kraju wyjazdu i ewentualnych krajach tranzytowych.