Wyszukaj hotel (dojazd własny)
29.07.2018
30.07.2018
2 dorosłych
2 dorosłych
Zmień
Zwiń Więcej
Oferta dla: 1 pokój od 29.07.2018 do 30.07.2018 (1 nocleg) dla 2 dorosłych Zmień daty/osoby
Brak opłat za rezerwację i płatność kartą. Płatność w złotówkach – brak przewalutowań.
×
Informacja

Prezentowane zdjęcia i opisy są dostarczane przez właścicieli obiektów i mają charakter poglądowy. Wygląd rzeczywisty może różnić się pokazanego na zdjęciach. Hotels.itaka.pl nie odpowiada za rozbieżności z tym związane.


Podane stawki za pokoje dotyczą pobytu dwóch osób chyba, że jest podane inaczej.

Lokalizacja hotelu
Anoop Hotel (New Delhi) umieszczono w centrum miasta o kilka minut od takich atrakcji, jak Siedziba organizacji Ramakrishna. W pobliżu znajduje się także Czerwony Fort. Ten hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Medyczny College im. Lady Hardinge i Hala targowa Gole Market.

Pokoje
Poczuj się jak w domu w 36 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to telewizor LCD. Wyposażenie łóżek to piankowy z pamięcią kształtu. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja kablowa — rozrywkę. Wyposażenie łazienki: prysznic i bezpłatne przybory toaletowe.

Udogodnienia
Do pokoju przylegają taras na dachu i ogród, z których roztacza się piękny widok. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu. Tenhotel w stylu wiktoriańskim oferuje również takie udogodnienia jak sklepy z pamiątkami i czasopismami i pomoc w organizacji wycieczek/ biletów. Za opłatą do dyspozycji gości jest wahadłowy autobus kursujący do pobliskich atrakcji.

Wyżywienie
Pyszne posiłki serwuje restauracja Tom Yum, restauracja, w której znajduje się świetnie wyposażony bar i gdzie możesz podziwiać widok na ogród. Możesz także zostać w pokoju i skorzystać z całodobowej obsługi pokojowej. Śniadanie na zamówienie jest podawane codziennie od 5.00 do południa za opłatą.

Biznes, Inne udogodnienia
Udogodnienia biznesowe to całodobowe centrum biznesowe, wynajem limuzyn i samochodów oraz ekspresowe zameldowanie. Jeżeli planujesz spotkanie w mieście New Delhi, hotel oferuje następujące udogodnienia o powierzchni 28 m kw.: centrum konferencyjne i sale konferencyjne dla małych grup. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko (całą dobę) i odbieranie gości z dworca kolejowego.

Udogodnienia:
  • Bagażowy/goniec hotelowy
  • Bar przekąskowy/delikatesy
  • Bar/salon
  • Bezpłatne gazety w holu
  • Bezpłatny Wi-Fi
  • Całkowita liczba pokoi - 36
  • Całodobowe centrum biznesowe
  • Centrum konferencyjne
  • Dostępne usługi limuzyny, lub samochodu
  • Dostępne śniadanie (za dopłatą)
  • Ekspresowe wymeldowanie
  • Ekspresowe zameldowanie
  • Kawa/herbata w ogólnodostępnych częściach
  • Kawiarnia
  • Liczba budynków/wież - 1
  • Liczba pięter - 4
  • Odbiór ze stacji kolejowej (za dopłatą)
  • Ogród
  • Personel wielojęzyczny
  • Pomoc w organizowaniu wycieczek/biletów
  • Pralnia
  • Pranie/czyszczenie na sucho
  • Przechowalnia bagażu
  • Recepcja całodobowa
  • Restauracja
  • Rozmiar sal konferencyjnych w metrach - 28
  • Rozmiar sal konferencyjnych w stopach — 300
  • Sale konferencyjne - 2
  • Sejf w recepcji
  • Sklep z pamiątkami, lub kiosk
  • Sklepy na miejscu
  • Stanowisko komputerowe
  • Taras na dachu
  • Transport w pobliskie miejsca (za dopłatą)
  • Transport z lotniska/na lotnisko (za dopłatą)
Otoczenie:
W mieście New Delhi (Paharganj)
Adres:
1566, Main Bazaar, Paharganj, 110055 New Delhi
Liczba pokoi:
36
Zameldowanie:
12:00
Liczba pięter:
4
Wymeldowanie:
12:00
Zasady zameldowania:
Za dodatkową osobę może być wymagana dopłata, której wysokość zależy od obiektu.
Przy zameldowaniu wymaga się przedstawienia ważnego, oficjalnego dowodu tożsamości z fotografią oraz wpłacenia kaucji kartą kredytową lub w gotówce na wypadek nieprzewidzianych kosztów.
Spełnienie specjalnych wymagań zależy od możliwości ich realizacji w dniu przybycia klienta i może podlegać dodatkowej opłacie. Realizacja specjalnych wymagań nie jest zapewniona.
Kod hotelu: 392932
Lokalizacja -
Distances are displayed to the nearest 0.1 mile and kilometer.

Ramakrishna Mission - 0.4 km / 0.3 mi
Lady Hardinge Medical College - 1.2 km / 0.7 mi
Gole Market - 1.3 km / 0.8 mi
Laxminarayan Temple - 1.9 km / 1.2 mi
Sacred Heart Cathedral - 2 km / 1.2 mi
Sadar Bazaar - 2.1 km / 1.3 mi
Jantar Mantar - 2.2 km / 1.4 mi
American Library - 2.3 km / 1.4 mi
Jama Masjid - 2.7 km / 1.7 mi
Sir Ganga Ram Hospital - 3 km / 1.9 mi
Parliament of India - 3.3 km / 2 mi
Chandni Chowk - 3.3 km / 2.1 mi
Rajpath - 3.4 km / 2.1 mi
National Children Museum - 3.4 km / 2.1 mi
Rajendra Place - 3.7 km / 2.3 mi

The preferred airport for Anoop Hotel is Delhi (DEL-Indira Gandhi Intl.) - 19.8 km / 12.3 mi

Warto wiedzieć

  • Dostępny jest transport z lotniska i dworca kolejowego (może obowiązywać opłata). Goście proszeni są o kontakt z hotelem przed przyjazdem i podanie szczegółowych danych dotyczących podróży, używając w tym celu informacji kontaktowych na potwierdzeniu rezerwacji.
  • W zależności od dostępności istnieje możliwość rezerwacji pokoi połączonych/sąsiadujących. Pokoje połączone/sąsiadujące można zarezerwować, kontaktując się bezpośrednio z obiektem, używając numeru umieszczonego na potwierdzeniu rezerwacji.

Opłaty dodatkowe

Hotel pobiera następujące opłaty i kaucje w momencie korzystania z usługi, zameldowania lub wymeldowania:

  • Opłata za śniadanie na zamówienie: 100 INR na osobę (około)
  • Opłata za transport z lotniska i na lotnisko: 700 INR za pojazd (w obie strony)
  • Opłata za łóżko-dostawkę: 400 INR za noc

Powyższa lista może być niepełna. Opłaty i kaucje mogą nie zawierać podatku i podlegać zmianom.

Najciekawsze hotele, znakomite okazje, wybrane super oferty z całego świata.

Zapisz się na nasz NEWSLETTER i dowiaduj się o najatrakcyjniejszych ofertach i promocjach.